X
تبلیغات
رایتل
چهارشنبه 11 اسفند 1395 @ 21:28

چرا باید وب سایت داشته باشیم؟

احتمالا شما هم مثل بقیه مدیرهای صنایع کوجک معتقدید داشتن سایت فایده ای نداره یا براش بودجه ندارید یا شاید هم فکر میکنید چون از کامپیوتر استفاده نمیکنید، مشتری های احتمالیتون هم استفاده نمیکنند. اینها برداشتهای اشتباهین. ما تو این مقاله 8 دلیل براتون میاریم و ثابت میکنیم که شرکت شما – چه کوچیک باشه چه بزرگ - به یه سایت حرفه ای نیاز داره.

 

  • تجارت کوچیکتون معتبر میشه

امروزه مشتریها بیشتر و بیشتر از اینترنت برای سرچ محصولات یا خدمات مورد نیازشون استفاده میکنند. وقتی سایت داشته باشید، کسب و کارتون اعتبار بیشتری کسب میکنه. اما بدون سایت، مشتریهای احتمالی میرن سراغ رقبایی که سایت دارن. اگه همین الآن سایت دارید اما خودتون ساختیدش، بهتره بدید براتون بازسازیش کنند تا به کسب و کارتون یه ظاهر حرفه ای بدید. اینطوری اعتماد به نفستون هم بالاتر میره. به خصوص برای کسب و کارهایی که از خونه اداره میشن این مسئله اهمیت بیشتری داره چون در این صورت شما دیگه مغازه ای هم ندارید که محصولات یا خدماتتونو اونجا ارائه کنید و تنها منبع فروش شما سایتتونه.

  • باعث صرفه جویی میشه

به عنوان یه مدیر کسب و کار کوچیک احتمالا فکر میکنید از پس هزینه های ساخت یه سایت حرفه ای برنمیایید. اما حتما تعجب میکنید اگه بگم در واقع شما از پس هزینه های نداشتن سایت برنمیایید. سایت برای کسب و کارهای کوچیک معمولا چیزی کمتر از 100 هزار تومن در ماه هزینه داره و در بعضی موارد حتی ماهی 20 هزار تومن هم نمیشه. در مقایسه با هزینه تبلیغ تو مجلات، وقتی بازاری رو که هر کدوم پوشش میدن رو هم در نظر بگیریم، برای تبلیغ کارتون، سایت خیلی مقرون به صرفه تره.

  • میتونید به مشتریهاتون اطلاع رسانی کنید

سایتتون میتونه نقش بروشور یا کاتالوگ آنلاینتونو بازی کنه. با استفاده از سایت حتی میتونید اطلاعات رو خیلی راحتتر و سریعتر بروز کنید و همین باعث میشه سایت یه روش مؤثر باشه که به مشتریهاتون درباره رسیدن محصولات جدید، اتفاقاتی که در آینده شاهدش خواهند بود، تخفیف یا روزهای فروش ویژه یا هر خدمات جدیدی که به خدمات قبلیتون اضافه میشه خبر بدید. برخلاف تبلیغات چاپی که سریع قدیمی میشن، سایتتون اطلاعات و اخبار جاری رو منتقل میکنه.

  • همیشه در دسترسه

سایت هم برای مشتریهای دائمی و هم مشتریهای احتمالی 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته و 365 روز سال  در دسترس خواهد بود و میتونن وقتی فروشگاهتون تعطیله محصولات و خدماتتونو از طریق سایتتون مشاهده کنند. با سبک زندگی پرمشغله امروز، این نکته تو تصمیم مشتریها و برای فروشتون خیلی اهمیت داره.

  • هدف گیری بازار وسیع تر

هر خدمات یا محصولاتی که عرضه کنید، سایتتون جایگزین خوبی برای فروشه. به عنوان یه فروشنده، یه سایت (فروشگاهی) جای خیلی خوبی برای فروش محصولات به یه بازار بزرگتره. حتی خدمات میتونن در دسترس کل جهان قرار بگیرن. فکر نکنید نمیتونید محصولات یا خدماتتونو آنلاین بفروشید. الآن تو دنیا حتی ماشین و اسب رو هم آنلاین میفروشن.

  • فراهم آوری محیطی برای نمایش کارهاتون

مهم نیست تو چه کاری هستید، در هر حال سایت جای خوبی برای نمایش کارتونه. با گذاشتن یه صفحه برای نمونه کارهاتون یا یه گالری عکس و یه صفحه که روش مشتریها رضایتشونو از کار شما اعلام کنند، متیونید ویژگی های منحصر به فرد کارتونو در معرض دید مشتریها قرار بدید.

  • صرفه جویی در وقت

ارائه اطلاعات برای مشتریها وقت میگیره، چه بخواد از طریق تلفن باشه، چه رو در رو، چه از طریق بروشور یا ایمیل. اما وقتی یه کاتالوگ آنلاین داشته باشید میتونید کلی اطلاعات درباره محصولات و خدماتتون ارائه بدید و دیگه وقتی سایتتون بالا بیاد و راه بیفته، در دسترس مشتریهاتون قرار میگیره و تو وقت شما هم صرفه جویی میشه. دیگه لازم نیست تک تک برای مشتریها اطلاعات تکراری توضیح بدید. و همونطور که میدونید، وقت چیه؟ وقت طلاست.

نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.